Klacht: Geen verzendlabel gekregen

op 18 oktober 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2x toe betaald via IDeal, beide keren afgeschreven maar daarna meteen doorgelinkt naar de Kiala website met de melding “Internal Server Error”. Klantenservice Kiala onbereikbaar, klantenservice UPS geeft ons het nummer van de technische dienst. Die gaf ons een telefoonnummer in BelgiĆ«. Diegene konden we niet verstaan. Help please! Ik wil graag mijn 7,90 euro terug. šŸ™

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn 7,90 euro terug. :(

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Reactie van de melder van de klacht Dlutgens

1 maand geleden - Al iets gehoord? Ik heb zelf geen Twitter namelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dlutgens