Klacht: geen verzendkosten vergoed gekregen en wachttijden van bijna 20 minuten bij telefonisch contact

op 18 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs kocht ik via de webwinkel van IKEA een Helmer ladekastje.
Ik bedacht me echter wat de kleur betreft en stuurde het pakket volgens de aangegeven regels van IKEA retour.
Een aantal dagen later stond weliswaar het bedrag van de betaling op mijn rekening, doch zonder de verzendkosten.
Volgens de voorwaarden van IKEA krijg je die kosten ook vergoed.
Helaas blijkt het onbegonnen werk telefonisch contact met de klantenservice van IKEA te krijgen – op het moment dat ik deze klacht type, sta ik, op een paar seconden na, 25 minuten in de wacht.
De melding dat “het drukker dan normaal is” is regel en geen uitzondering meer.

Ergo: ik ben bijzonder ontevreden met de manier waarop IKEA tegenwoordig met klanten omgaat!
In het verleden is dit nooit een item geweest, ik kocht ruim 30 jaar met veel plezier artikelen bij IKEA en telefonisch contact krijgen was nooit eerder zo’n onmogelijke opgave.

Gewenste Oplossing:

- ik wil de verzendkosten van het kastje vergoed hebben.

- ik wil fatsoenlijk excuses hebben voor de buiten verhouding lange
wachttijden aan de telefoon - de wachttijd is inmiddels opgelopen tot
34 minuten! ik heb overigens na deze 34 minuten de verbinding
verbroken omdat ik geen vertrouwen meer heb in een goed afloop.

- in dit uitzonderlijke geval wil ik ook de telefoonkosten van deze
wachttijd vergoed hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellenjens