Klacht: Geen verzending en geen reactie

op 07 april 2020 over Drogisterij.net in de categorie Internetshops - Drogisterijen

Vanaf 31 maart wax besteld met een thermometer.

Alles zou op voorraad zijn, echter krijg ik een mail dat de bestelling is vertraagd prima.

Als ik Drogisterij.net zelf mail, krijg ik een automatisch bericht van een zendesk achtige ticket systeem.

Waarom kan ik dan geen normaal antwoord krijgen?

Daarbij begrijp ik dat het Corona crisis is en dat het misschien anders gaat dan normaal maar informeer mensen dan ook wat uw concrete stappen zijn.

Dit is gewoon slecht management, als er goed magazijn beheer was dan dan had dit een helehoop problemen bespaard.

Dit wekt niet zoveel vertrouwen bij een klant, gelukkig ben ik al een tijdje klant en had ik meerdere keren goede ervaringen maar het is het slechte management en dan komt het impuls van de klanten die iets kopen door de Corona crisis.

Ik ben pas tevreden wanneer ik een ETA kan horen wanneer mijn pakket verzonden kan worden, en niet dat mijn pakket straks ergens vergeten wordt heel belangrijk !.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Drogisterij.net

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Drogisterij.net nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Xeph0rep

7 maanden geleden - Sinds 9 April ontvangen, dus ongeveer na 8 dagen geleverd, ik heb mijn cijfer veranderd naar een 6.Helaas wel jammer dat er geen communicatie is, daarom zou ik iedereen willen aanraden om via rembours of afterpay te betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xeph0rep