Klacht: Geen verzendetiket na betaling

op 25 april 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

L.S.
Ik nam mij voor onderstaand bericht aan Kiala te zenden, maar een adres waarnaar ik dat bericht zou kunnen sturen, heb ik niet kunnen vinden.

Aan Kiala, 25 april 2017

Zeer Geachte Dames en Heren.

Gisteravond laat of vanmorgen heel vroeg heb ik geprobeerd de noodzakelijke administratieve handelingen en betalingen te verrichten voor verzending van een pakket naar België. Tot tweemaal toe heb ik 7,50 euro via mijn bankrekening bij de ING overgemaakt. Zie hieronder.

25-04-2017
Naam: Ingenico
Omschrijving: 3500152078
GT7,50 Af25-04-2017

25-04-2017
Naam: Ingenico
Omschrijving: 3500123934
GT7,50 Af25-04-2017

Beide keren kreeg ik echter na betaling en voordat een geprint verzendetiket verscheen, de navolgende mededeling op het scherm.
In arren moede heb ik het pakket hedenmorgen maar via de Posterijen verzonden.

Mocht u in de gelegenheid zijn mijn gemaakte onkosten van 2 x 7,50 euro = 15,00 euro te vergoeden, dan stel ik overmaking op mijn bankrekening NL90 INGB 0004935991 t..n.v. H.J.C. Ras zeer op prijs.

Met vriendelijke groeten,

Henk Ras
tel.: 020 30975602.

Kiala Payment
Overzicht van de bestelling
Referentie van de bestelling : 3352060
Totale kostprijs : —
Begunstigde : KIALA

Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw. Als u de eigenaar of integrator van deze website bent, meldt u dan aan bij de backoffice van Ingenico om de details van de fout te zien.

Bijkomende informatie / Annuleren Betaling verwerkt doorIngenico
Over Ingenico |Privacybeleid |Veiligheid| Wettelijke informatieNorton Secured

Als ik de ten onrechte door mij betaalde15,00 euro terug heb gekregen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zambezi