Klacht: geen vervanging accu fauteuil

op 23 augustus 2017 over Tilders Meubelen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar heb ik een electrische fauteuil aangeschaft, geleverd in april 2016. Op de accu zat drie jaar garantie. In april jl ging deze kapot. Er is een onderhoudsmonteur geweest met een nieuwe accu, die niet paste. Vervolgens blijft het stil ondanks vele telefoontjes. Zeker drie weken geleden nogmaals gebeld en wordt er gezegd dat het door de vakantieperiode komt. In april, mei en juni was er nog geen vakantie!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de accu vervangen wordt en ik mijn stoel weer normaal kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tilders Meubelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tilders Meubelen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonnie Kraut