Klacht: geen verrekening toiletgeld

op 03 augustus 2017 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Vestiging A50 Apeldoorn-Arnhem.
Op 29 juli 2017 om 17.15 uur heb ik eten en drinken betaald voor 2 personen. Direct bij binnenkomen vestiging kom je bij de consumpties en de kassa. Na het afrekenen van de consumptie wilden we gebruik maken van de toiletten. Deze bevinden zich achter in de zaak. De toegang bleek afgesloten met een soort draaimolen, toegang 50 eurocent pp. Er staat niets vermeld bij de ingang over toiletgebruik. Het bonnetje kun je vervolgens wel verrekenen met je bestelling consumpties. Echter ik had ons eten en drinken net daarvoor al afgerekend. Ik ben met de kassabon naar dezelfde kassamedewerker gegaan om aan te tonen dat we als consument vrij gebruik wilde maken van het toilet. Dat werd niet geaccepteerd. We moesten maar pp 50 eurocent betalen, het bonnetje was drie maanden geldig voor verrekening.
We hebben inderdaad 2x 50 eurocent betaald en uit kwaadheid van deze klantONvriendelijkheid van de kassamedewerker besloten na ons eten (het was tenslotte al betaald) geen stap meer bij een La Place vestiging te zetten. Vervolgens via de siteformulier van La Place de klacht ingediend en gevraagd om terugbetaling van die ene euro.
La Place antwoordde na twee werkdagen niets voor ons te kunnen doen.

Terugbetaling van die ene euro omdat we als consumenten vrij gebruik van de toiletten mogen maken. De gegevens zijn bij La Place bekend.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over La Place nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JP Verhoeven