Klacht: Geen veronica magazine

op 29 juni 2016 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen gids ontvangen

Gewenste Oplossing:

dat de gids alsnog bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Veronica Magazine over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 04 juli 2016 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van 't Klooster,

Hartelijk dank voor uw bericht. Volgens onze gegevens heeft u op 29 juni contact gehad met onze telefonische klantenservice. Naar aanleiding hiervan hebben we de editie nogmaals opgestuurd. We gaan ervan uit dat u deze in goede orde heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door Piet van 't Klooster