Klacht: Geen vergoeding/ uitbetaling Ladymail en Cash4Ladies

op 11 januari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

Omdat er geen vergoedingen meer komen op het aanklikken van mails en het vermoeden heb dat Ladymail op een erg slinkse, goedkope, valse manier van hun leden afwilt, wilde ik mij afmelden, maar eerst mijn gespaarde bedrag ā‚¬ 11,= uit laten betalen.
Deze kan dus met het “nwe systeem” niet worden uitbetaald, want nog maar een score van 4,2.
Hoe kun je je score verhogen? Door allerlei dure(onnodige) verzekeringen ed af te sluiten of je voor veel geld ergens aan te melden met naam en toenaam.
Om er toch vanaf te komen en mn score te verhogen,zelfs zo gek geweest om een proefpakket Tena Lady aan te vragen… mjah, wie weet voor de toekomst šŸ˜‰ Wat trouwens, anders dan toegezegd, geen invloed heeft op m’n score.
Bij het klikken op de mails op de site wordt trouwens met geen woord gerept over het feit dat er geen vergoeding tegenover staat. In de ontvangen mails wel.
Heb Ladymail een mail gestuurd (want op de site reageren gaat ook niet meer) met allerlei vragen, waaronder een vraag of de adverteerders op de hoogte zijn van het feit dat Ladymail en Cash4Ladies aka Loyalty Media BV met als (mede) eigenaar Nick van Beers, geen uitbetalingen meer doet. Graag ontvang ik een eerlijk antwoord van de eigenaar van Ladymail en Cash4Ladies.

Uitbetaling van het door mij gespaarde bedrag.
Afschaffen accountscore.
Antwoord van eigenaar Ladymail en Cash4Ladies, Loyalty Media BV met als (mede) eigenaar Nick van Beers.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarMeer