Klacht: geen vergoeding na schade badkamer

Peter Feenstra op 20 mei 2020 over Interpolis in de categorie Verzekering

We hebben grote schade geleden aan onze badkamer. Na enige tijd kwamen we erachter dat er water via de voegen in het gips getrokken was, hierdoor ging het water onder de vloer waardoor deze ook losliet. De wand met tegels was ook verloren, en omdat de wanden zo vol met water zat, moesten we het plafond ook vervangen. We hebben de woning net 1,5 jaar, nog nooit wat gehad en nu dit. ik bel interpolis met deze schade. Ik kreeg als antwoord dat voeg en kit schade niet in de polis wordt meegerekend, als het een waterleiding was geweest was dit anders. met andere woorden, ik had beter kunnen liegen en met een zaag een buis moet n doorzagen. Ik ben al jaren klant bij interpolis en nog nooit schade gemeld, en nu doe je dit word je niet gesteund. Ik vraag me af waarvoor ik verzekerd ben, als er zoveel haken en ogen aan zitten….. We zijn 15 jaar goede klant, maar de manier hoe dit is gegaan vraag ik me af dat we wel bij de goede partij zitten. We hebben 2 wekken ellende gehad, we hebben een douche moeten huren, bouwvakkers om het huis en 7000 euro schade, en daar sta je dan.

ik ben tevreden dat ons verhaal serieus wordt genomen en dat de optelsom aan voorwaarden ook wel eens aan de kant mag worden geschoven en het menselijk vlak ook wel een beoordeeld mag worden

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 22 februari 2021 om 16:20 geantwoord

Beste meneer Feenstra,

We zagen dat de klacht op deze site nog open staat en sluiten dit bericht.

Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Feenstra