Klacht: Geen vergoeding na gemiste vlucht

op 10 september 2018 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

Heb een vlucht met Iberia voor 2 personen van Zagreb via Madrid naar Valencia geboekt. In Zagreb vertrok Iberia 30 minuten te laat. Aangekomen in Madrid konden wij net niet meer toegelaten worden in het Iberia vliegtuig naar Valencia ten gevolge van de vertraging van Iberia zelf. Vervolgens konden wij misschien mee (niet zeker) met de vlucht welke 7,5 uur later zou vertrekken naar Valencia. Heb ten einde raad om nog met een vertraging van 4,5 uur in Valencia aan te komen een auto gehuurd. In Valencia waren ze de koffer kwijt, die ik nu 12 dagen later nog steeds niet heb. Wordt niet nagezonden moet ik zelf maar weer in Valencia ophalen (4 uur reizen).

Ik vlieg nooit meer met Iberia want je wordt er niet of onbeschoft behandeld, ik wil echter wel mijn kosten voor autohuur, eten onderweg, tolgelden, brandstof en de kosten om de koffer zelf op te halen (tolgeld, brandstof, km vergoeding) terug, terwijl ik vlg EG regels recht heb op een vergoeding van 2 x 400 Euro voor 2 personen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martinboulonois