Klacht: Geen verbinding met smartphone na TomTom update en daardoor geen actuele verkeersinformatie

op 29 april 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind december heb ik mijn TomTom ge-updated via My Drive. Dat ging prima, zoals altijd. Alleen viel daarna elke halve minuut de verbinding met mijn smartphone uit en kon ik dus geen actuele verkeersinformatie meer ontvangen. Ik heb hierover uitgebreid gecorrespondeerd met TomTom, maar tot vandaag (we zijn inmiddels 4 maanden verder) is de klacht niet opgelost en word ik zoetgehouden met “3 maanden lang gratis flitersupdates” e.d. er compensatie. Onacceptabel!

Gewenste Oplossing:

Als de verbinding met mijn smartphone weer stabiel is en ik dus actuele verkeersinformatie kan ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 24 april 2018 om 17:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mc.rossen