Klacht: geen verbinden telfort alles in 1 thuis

op 01 juli 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Beste heer/mevrouw

Ik heb onlangs Telfort alles in 1 aangevraagd en daarbij duidelijk vermeld dat er niets mis mag gaan bij het overzetten van Kpn glasvezel naar Telfort glasvezel omdat volgende week een belangrijke toetsweek is en een jaar geleden bij het aanzetten van Kpn glasvezel het 2 weken heeft geduurd voor er eindelijk verbinding was. Nu is het zo dat ze mij niet kunnen garanderen dat ik uiterlijk maandag verbinding heb en ben nu dus genoodzaakt via andere wegen toch iets te regelen. Er is mij vandaag vanuit Telfort aangeboden de 30 euro aansluitkosten te laten vervallen maar dit vind ik zelf te weinig voor de geleden en komende schade en uren die ik al in telefonische contaBeste heer/mevrouw

Ik heb onlangs Telfort alles in 1 aangevraagd en daarbij duidelijk vermeld dat er niets mis mag gaan bij het overzetten van Kpn glasvezel naar Telfort glasvezel omdat volgende week een belangrijke toetsweek is en een jaar geleden bij het aanzetten van Kpn glasvezel het 2 weken heeft geduurd voor er eindelijk verbinding was. Nu is het zo dat ze mij niet kunnen garanderen dat ik uiterlijk maandag verbinding heb en ben nu dus genoodzaakt via andere wegen toch iets te regelen. Er is mij vandaag vanuit Telfort aangeboden de 30 eurctlegging heb gestoken zijn ook al meer dan 2,5 uur op dit moment. mij lijkt het dan ook op zijn minst dat er wat extra gedaan kan worden aan een extra pakket voor de looptijd van het contract wat Telfort bijna niets kost maar mij wel een duidelijke indruk geeft dat U dit erg vervelend vind. Op dit moment ben ik namelijk erg teleurgesteld hoe ik te woord ben gestaan door sommige medewerkers. Ook toen ik vermelden dat als ik geen duidelijkheid krijg wanneer dit uiterlijk opgelost is ik genoodzaakt ben naar een andere provider te kijken werd meteen gezegd dat dit niet zomaar kan. Het rechtssysteem in Nederland werkt zo dat als afspraken niet nagekomen worden het contract ontbonden kan worden dus ik hoop niet dat hier nog mee gedreigd word. Ik hoor graag van U wat U hierin voor ons kunt betekenen en hoop dat het nog netjes en snel afgehandeld worden vanuit Telfort.

Als op zeer kort termijn nog verbinding heb netjes te woord word gestaan zonder zuchten en duidelijk laten merken van janette dat ze moe word van mijn vragen, ik blijf netjes maar word niet geholpen door haar.

als vergoeding verwacht ik meer dan de aansluitkosten terug na uren aan de telefoon te hebben gehangen en erg veel last en misschien wel schade ondervind van het feit dat we geen verbinding hebben met internet en bellen I.v.m. ons alarmsysteem en toetsweek. ik verwacht dus wel iets extra in een bepaalde vorm als zijnde extra pakket(en) voor de looptijd van ons abonnement.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos van Kronenburg