Klacht: Geen updates meer na aankoop app

op 30 november 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Geachte Hr, mevr,

Ik heb reeds eerder hier een mail over verzonden dat ik de tomtom app heb gekocht en daar een behoorlijk bedrag voor heb betaalt, rond de € 54,- en dan voor mijzelf en mijn vrouw (dus 2x)
Ook heb ik toen de tomtom go app geïnstalleerd aangezien ik deze dan gratis kon activeren omdat ik een gekochte app had.
Maar sinds wij beide de tomtom go app hebben kunnen we maar maximaal 75 km navigeren per dag. Ik zie in de mail staan dat je in aanmerking kunt komen om de tomtom go app gratis te gebruiken. Maar zie niet staan hoe.
Kunt U ons verder helpen zodat ik en mijn vrouw deze app voor tomtom go kunnen blijven gebruiken?

Als ik de tomtom go app kan gebruiken zonder vast te zitten aan 75 km per dag voor mij en mij vrouw zou ik tevreden zijn. Maar een aangekochte app (2x) ter waarde van € 108,- en dan gewoon stoppen met die app zonder een alternatief te bieden vindt ik te ver gaan

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van TomTom

6 maanden geleden - Beste Renson, Ik zie dat je hierover al contact hebt gezocht met onze klantenservice en dat zij jouw vraag 171205-000590 in behandeling hebben genomen en reeds beantwoord hebben. Is hun antwoord en oplossing naar wens? Mocht je hierover niet tevreden zijn of nog vragen hebben hierover dan hoor ik graag weer van je. Met vriendelijke groet, Yin van TomTom

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 24 april 2018 om 16:45 geantwoord