Klacht: Geen uitbetaling voor een verzekerde schade

op 08 mei 2017 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb bij interpolis schade gemeld aan mijn koelkast doordat wij de koelkast hebben verplaatst
Met 3 mensen en de koelkast hierbij een ruwe stoot tegen de muur heeft gekregen. En bij het terug plaatsen deed de koelgedeelte het niet meer, en de koelast heeft het altijd gedaan dus het moet haast zijn gekomen door de klap die koelkast heeft gekregen.
Aan de telefoon met interpolis wordt gemeld door een medewerker dat dit komt door eigen gebrek en het daarom dus niet verzekerd is en als het wel door de klap komt wel.
Dat terwijl ik duidelijk heb gemeld dat dit hierdoor komt.

Gewenste Oplossing:

Uitbetling / dat de koelkast of reparatie (deels)wordt vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

3 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. We sluiten de klacht op deze site af. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door M. Bens