Mijn Klacht:
Op 13-11-2014 online een verzendlabel betaald en uitgeprint,echter de barcode werd niet geprint,het geheel moest weer opnieuw,dus ook weer opnieuw €32,50 betalen.Op 14-11-2014 online een restitutie formulier verstuurd en tot 2x over contact gehad met Dhl.Tot op heden geen betaling ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Na terugbetaling.

