Klacht: Geen uitbetaling en geen reacties op mijn mailtjes

op 18 oktober 2016 over Uitgeverij Free musketiers in de categorie Uitgever

Ik heb al een aantal keer gemaild naar de uitgeverij in verband met de uitbetaling van mijn royalty’s met betrekking tot 2 uitgegeven boeken. 1 waarvan ik het contract op heb gezegd en waarvan ik nog royalty’s moet ontvangen over 2015 en afrondend over 2016. De ander is geschreven onder pseudoniem en daar moet ik nog uitbetaling over ontvangen over 2015. Zij weten goed welke titels het betreft. Uitbetalingen geschieden altijd in april – volgens contract moet dit ook – en het is nu oktober! Ze reageren ook totaal niet op mijn mailtjes. Kortom, ze negeren deze simpelweg. Ik vind het echt ronduit schandalig hoe ze omgaan met hun auteurs.

Als ze de royalty's direct uitbetalen over beide boeken. Als ze in het vervolg mijn mails gewoon beantwoorden. Verder ben ik pas tevreden als ik weet wat de reden is waarom ze mijn mails negeren.
Ook blijven ze in gebreken - hetgeen mij het recht geeft zonder boete het (2e) contract (de 2e titel) onder pseudoniem geschreven op te zeggen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uitgeverij Free musketiers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uitgeverij Free musketiers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris44