Klacht: Geen uitbetaling

op 17 september 2018 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik heb een broek verkocht via UW. De koper heeft zelf een vlek in de broek gemaakt en gezegd hem zo te hebben ontvangen. Daarom wilde ze hem retour sturen. Ik heb het tegendeel kunnen bewijzen met foto’s en UW heeft mij gelijk ggeven en de retouraanvraag afgewezen. Ik zou direct uitbetaald krijgen, maar nu 3 weken later, en ik heb nog niets gehad. Ze reageren ook nauwelijks op mijn mails, Ik krijg alleen vage standaard mails

Als ik uitbetaald krijg

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over United Wardrobe

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over United Wardrobe nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 09 januari 2019 om 16:52 geantwoord

Hi Lynnka,

Bedankt voor je berichtje. Ik heb het nagekeken en we hebben jou 26 september toch uitbetaald. Onze excuses dat je hier zo lang op hebt moeten wachten! Wanneer je ons email adres (support@unitedwardrobe.com) toevoegt aan jouw adresboek, komen de mailtjes goed in jouw inbox, ze willen nog wel eens in spam belanden!
Als er nog vragen zijn, hoor ik die graag.

Fijne dag!

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Lynnka