Klacht: Geen uitbetaling?

op 04 februari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

Nadat ik Cash4ladies een mail had gestuurd waarom ik al dagenlang op hetzelfde saldo bleef staan, terwijl ik elke dag zoveel advertenties had geklikt en dat ik een uitbetaling wenste van mijn 10 euro, maar dat niet kon omdat ik opeens een te lage score had, kreeg ik het volgende antwoord:
Dat heeft te maken met je accountscore.
De accountscore komt tot stand door middel van de gemeten activiteit. Meer uitleg hierover vind je op https://www.cash4ladies.nl/accountscore.php. Zowel voor de adverteerders evenals Cash4Ladies is het van belang om de leden welke nauwelijks tot geen activiteit tonen minder te belonen.

Ben je een goed lid dan kun je dus meer verdienen als ooit!
Minimaal verdien je 0,25 cent, dit kan oplopen tot 2,0 cent per klik.

Ilse Janssen ‘

Woedend ben ik gewoonweg. Te weinig activiteit??!! Je hebt je maandenlang elke dag het eppelep geklikt totdat je eindelijk 10 euro bijeen hebt, bent nooit ingelicht over de wijziging van de regels en dan krijg je dat als antwoord? Ik vind het gewoonweg frauduleuze handelingen en ben er woedend over. Dat je zomaar opgelicht kan worden in dit land. Zoveel van die kliksites die er vandoor gaan met het geld van hun leden en van de ene op de andere dag hun site hebben opgeheven en nu weer dit. Wat is dat toch allemaal voor oplichterij? Moet je nog netjes blijven ook hier. Ik ga bijna uit mijn voegen van de woede! Dat je toch zomaar opgelicht kan worden! Ik wil gewoon mijn geld na al dat werk, klaar uit! Ben er na controle achter gekomen dat ook Ladymail en ExtraEuro die rare handelwijze hebben ingevoerd. Hou dus onmiddellijk op met dergelijke sites!

Ik wil gewoon mijn 10 euro waarvoor ik maandenlang me elke dag het eppelep heb geklikt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Toedeloet