Klacht: Géén uitbetaling

op 29 januari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks alle klachten die hier over zijn gemeld.
Is er nog steeds niets veranderd inzake de uitbetaling van het “gespaarde”geld.
De vergoeding, (voor het lezen van de mails die gestuurd worden), is verhoogd,
maar de accountscore blijft tegen werken.
Je bent verplicht om je voor nieuws brieven in te inschrijvingen of op aanbiedingen in te gaan.
Dit zal dan je account score doen verhogen, wat dan het recht geeft om je spaargeld te doen uitbetalen.
Dit vind ik zeer ongepast. GRRRRRRRR

Gewenste Oplossing:

Dat mijn spaargeld gewoon wordt uitbetaald waar ik recht op heb.
Dat de accountscore wordt opgeheven ( dat is alleen een verrijking voor de beheerder).

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dieuwke