Klacht: geen uitbetaling

op 15 januari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

Net als vorige klager ook netjes alle mailtjes aangeklikt en zo na lange tijd meer dan 10 euro gespaard en wilde dit uit laten betalen maar helaas ivm de plotseling ingevoerde accountscore die in mijn geval volgens Ladymail slecht zou zijn is dit niet mogelijk, belachelijk natuurlijk want ondanks een correct ingevuld profiel krijg ik aanbiedingen toegestuurd (waar ik dan om mijn score te verbeteren op in moet gaan)zoals Tenalady !! pardon ik ben dan wel 45 maar nog niet incontinent, kras vakantie foto’s insturen, welke vakantie foto’s? ik ga nooit op vakantie, waarom denk je dat aan zoiets zieligs als mailtjes klikken voor geld mee doe? stuur leuke en goeie op de persoon gerichte aanbiedingen dan kun je misschien je score omhoog krijgen en toch uitbetaald worden, daarna direct afmelden, wat een onvriendelijke verandering zeg!

laat eerder gespaard tegoed gewoon uitbetalen en alles na het invoeren van dat accountscore-verhaal lekker dan pas mee tellen, dit is echt niet eerlijk!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beppietje