Klacht: Geen tv, telefoon en internet

op 20 september 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Ik heb sinds zondagavond geen tv,internet en telefoon meer! Heb gelijk maandag gebeld en het kon helaas niet opgelost worden op afstand dus een afspraak gemaakt dat er een monteur langs kwam! Gelukkig kon ik nog wel tv kijken via analoog! De volgende dag om half 11 stond de monteur aan mijn deur! Hij probeert het kastje open te krijgen en ik zie hem flink trekken uiteindelijk lukt het hem! Hij weet mij te vertellen dat het niet hier ligt maar in de centrale maar hij had gelijk slecht nieuws want door het kastje open te trekken heeft hij ook mijn kabel kapot getrokken waardoor ik nu helemaal geen tv meer heb! Hij zei dat hij dat niet op kon lossen maar er een systeembeheerder ervoor moet komen!? Maar die zouden mij zo spoedig mogelijk bellen om een afspraak te maken! Ondertussen was het al half 4 en nog niks gehoord?? Dus ik denk ik ga eens bellen! Krijg ik leuk het nieuws dat ze mij niet kunnen helpen omdat een systeembeheerder mij moet bellen voor een afspraak! Dus ik vraag naar dat nummer zodat ik de afspraak zelf kon maken maar dat nummer had ze niet??? Ik moest maar wachten tot hij belde? Ondertussen zit ik al 2 dagen zonder internet waar ik mijn brood mee moet verdienen en al 2 dagen loop ik nu inkomsten mis…. wie gaat dat betalen? Ik krijg alleen maar te horen…ja wat vervelend u kunt er niks aandoen maar ik zit er wel mee!!! Als ik dan vraag hoelang kan dit duren hebben ze ook geen antwoorden op want dat ligt aan de systeembeheerder?
Ik vind het echt een rot service wat ze hebben!!! Een monteur moet het probleem verhelpen niet verergeren! Dit is precies de reden waarom ik mijn diensten bij hun heb opzegd!

Dat ze het dezelfde dag nog komen maken en die dagen dat ik geen service heb gehad wil ik niet betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 23 september 2016 om 09:44 geantwoord