Klacht: Geen tv internet en telefoon sinds donderdagavond 30-01-2014

op 03 februari 2014 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Geen tv, internet en telefoon sinds donderdagavond 30-01-2014.
Gebeld met Lijbrandt, callcenter blijkbaar. Aangegeven dat alle led’s snel knipperen op het glasvezelkastje (Genexis)Haal eerst de stekker uit het glasvezelkastje en er weer in. Gedaan geen resultaat. Wemaken er een melding van aan de netwerkbeheerder moet wel melden dat het 5 werkdagen kan duren!!!!???? Hoezo service? Dochter moet verslag mailen kan dus niet. Vrijdag geen aktie, weekend zonder iets nu maandag maar nog niets. Slaat dus helemaal nergens op. We leven in de moderne tijd Lijbrandt zouden jullie met je glasvezel moeten weten! Zou de netwerkbeheerder maar eens echter de broek aan zitten.

Een snelle oplossing van het probleem.
Als ik het zo lees allemaal is dat ben ik bang een utopie.
Vooral zo doorgaan Lijbrandt.

Update 05-02-2014:

Gistermiddag om 17.35 is monteur geweest (na 5 dagen = 3 werkdagen).
Probleem bleek de netadapter te zijn die niet goed meer was.
Volgens monteur komt dit na de storm vrij veel voor.
Wat de storm met een netadapter heeft te maken ontgaat mij, maar het probleem is opgelost! We zijn weer on air!

Beste Lijbrandt ik vraag me toch nog 2 dingen af:

1.Waarom moet het zolang duren Lijbrandt (KPN), totaal geen service! Werk zelf bij een service gericht bedrijf (installatieburo) als wij zo met storingen omgaan kunnen we wel inpakken er blijft geen
klant over.
Helaas is het zo dat als je wisselt van provider je toch in (bijna) alle gevallen met KPN van doen hebt. De keuze is reuze maar niet echt.

2. 5 dagen geen tv, internet en telefoon lijkt mij dat enige compensatie wel van toepassing is. Ben benieuwd.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

3 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw Melein, U geeft aan dat u op dit moment geen diensten ontvangt. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is en proberen dit probleem zo snel mogelijk voor u te verhelpen. Netwerkbeheerder Wij hebben een melding gemaakt naar de netwerkbeheerder om dit probleem verder te onderzoeken. Wij houden de melding voor u in de gaten. Zodra er meer bekend is, laten wij het u weten. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Bericht van Lijbrandt

3 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw Melein, Het probleem is verholpen door middel van een nieuwe adapter. Wij zorgen ervoor dat u een week abonnementskosten gecrediteerd krijgt op de volgende factuur. Onze excuses voor het ongemak. Heeft u vragen? Heeft u vragen? Bel ons dan gerust. Ons nummer is 088-555 25 22. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 06 februari 2014 om 11:29 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Melein,

Het probleem is verholpen door middel van een nieuwe adapter.

Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u vragen?

Fleur