Klacht: Geen TV

op 26 mei 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Wederom problemen met Kutway zoals Caiway hier thuis wordt genoemd. Nog nooit zo’n slechte provider gehad. Ook de service is bijzonder slecht. Geen klantenservice, helemaal niets zoals altijd. Ga mijn abonnement opzeggen en genieten bij een andere provider.

Zodra de TV en internet het minstens 3 maanden zonder problemen doet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 31 mei 2021 om 14:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben vorige week een algehele storing op de interactieve tv dienst ervaren en u heeft als het goed is hierover ook een e-mail ontvangen. Wij vinden het erg vervelend dat dit is misgegaan, waardoor u niet heeft kunnen genieten van het tv-programma dat u wilde kijken.

De storing is op donderdag 26 mei weer verholpen. Wij sluiten daarom deze klacht. Mocht u toch nog problemen ervaren op interactieve tv dan kan dit komen vanwege wijzigingen die wij door moeten voeren om de achterliggende systemen te verbeteren. Bij deze werkzaamheden kan het gebeuren dat interactieve tv even niet goed werkt. We zullen er uiteraard alles aan doen om nieuwe onderbrekingen te voorkomen en horen dan ook graag van u op de klantenservice zodra er zich een verstoring voordoet.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
Caiway Webcare Team

Heeft op 01 juni 2021 om 15:07 geantwoord

De storing is opgelost maar de service die door Caiway wordt geboden is slecht. Ik had op z'n minst een tegemoetkoming verwacht en niet alleen maar een excuus. Storingen treden naar mijn mening veel te vaak op en daarom mag Caiway wel eens iets terug doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jopie Jansen