Klacht: Geen transactie .

op 19 oktober 2016 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer moet ik 0900 2006999 (45cent startkosten) bellen omdat de bewuste paal hier in Oosterhout aangaf dat er geen transactie was.

Het betrof deze keer parkeerpaal 26241 oftewel De Braak Oosterhout.Wie helpt mij om ook met de smartphone te parkeren??

H.van Hoof

Gewenste Oplossing:

Graag yellowbrick kunnen gebruiken met de telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yellowbrick over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Yellowbrick in behandeling genomen

Bericht van Yellowbrick

1 maand geleden - Beste heer van Hoof, bedankt voor uw bericht. U kunt op twee manieren bricken: via 088-BRICKEN (lokaal tarief) of via de Yellowbrick Parkeerapp. Wanneer u de app wilt gebruiken, logt u in met uw klantnummer en wachtwoord. Uw klantnummer vindt u in de bevestigingsmail, en op de facturen. Het wachtwoord kunt u opnieuw aanmaken via deze link: http://bit.ly/1DAPmUS. Wanneer u bent ingelogd bent u klaar om te bricken! Klik hier voor een uitgebreide handleiding: http://bit.ly/2e3I9Wc. Mocht u hierna nog vragen hebben, vernemen wij graag van u. U kunt ons ook gratis bereiken via e-mail, social media, en Whatsapp!

Alle klachten die gemeld zijn door H.van Hoof