Klacht: Geen toezending beloofde Harman Kardon Speaker

op 14 januari 2019 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Eind november heb ik bij mijn abonnement internet, vaste telefoon en televisie een mobiel abonnement afgesloten en zou ik volgens de toen geldende actie een Harman Kardon Speaker van € 150,00 toegezonden krijgen. KPN medewerker vertelde mij toen dat de simkaart binnen enkele dagen toegezonden zou worden, maar dat de speaker pas na 2 weken (de termijn waarop ik mijn bestelling zou kunnen annuleren) verstuurd zou worden. ER IS MIJ TOEN NIET GEZEGD DAT DE ACTIE WEGENS OP OP AFGELOPEN WAS. Ik had dan op dat moment kunnen zeggen dat ik dan geen mobiel abonnement van KPN zou nemen. Ik mocht er dus toch vanuit gaan dat ik gewoon in aanmerking kwam voor deze actie. Anders had ik NOOIT ingegaan op het aanbod van het 2-jarig abonnement want ik was tevreden over mijn vorige mobiele provider!!!!! Dit zijn toch geen praktijken voor een gerenommeerd bedrijf als KPN!! Telefonisch werd mij vandaag verteld dat op het moment van bestellen de medewerker van KPN geen inzicht had wat de voorraad van de speakers was, dus deed ik blijkbaar mee aan een loterijtje. KPN had mij op z’n minst via de bevestigings e-mail kunnen meedelen dat de speakers op zijn en ik dus alsnog van mijn bestelling kon afzien, maar niets van dat.

Ik verwacht alsnog toezending van de beloofde speaker.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimeng