Klacht: Geen toestemming voor automatische incasso

op 28 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Op 27-9-2016 zag ik dat Global collect op 4-10-2016 een bedrag van 69,95 wil incasseren via een automatische incasso.
Omdat ik niks gekocht heb en de naam mij niets zei ben ik even op internet gaan zoeken voor wie zij zoal incasseren. (oa voor Bitdefender)Vorig jaar op 27-9 heb ik bitdefender security via internet bankieren aangeschaft voor 1 jaar.(Dat bedrijf heette trouwens Avangate.BV)
Dit heb ik nu niet verlengd en ik heb al helemaal geen toestemming gegeven voor automatisch incasseren. Als blijkt dat het om een soort stilzwijgend abonnement gaat dan wil ik hier graag zsm vanaf. Dit was dan nl totaal niet duidelijk!
Heb ING nu opdracht gegeven de incasso te weigeren.

Als er geen automatische incasso's door Global collect meer worden uitgevoerd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 28 september 2016 om 13:57 geantwoord

28-Sept-2016 Mevrouw Mentinl per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Leonie M