Klacht: geen toestemming

op 13 mei 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

ik heb dat bedrijf geen toestemming gegeven om zomaar geld af te schrijven moneybookers by globall collect heet het om exact te zijn het gaat om een behoorlijk groot bedrag

als ik me geld terug krijg ben ik tevreden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 13 mei 2020 om 11:01 geantwoord

13-Mei-2020 De heer Azak per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Heeft op 13 mei 2020 om 16:17 geantwoord

Goeiedag ik Hoop echt dat u het desbetreffende betaling kunt traceren want het gaat namelijk om heel wat wat geld wat ik op het moment wel kan gebruiken ik bedank u voor u inzet

Bericht van GlobalCollect

4 maanden geleden - 14-05-2020 De heer Azak nogmaals een email gestuurd. Helaas hebben wij op onze email van 13 mei geen reactie mogen ontvangen en niet de aanvullende informatie ontvangen. Gevraagd om op onze eerdere email te reageren. Met Vriendelijke Groet, Customer Service Ingenico ePayments GlobalCollect BV

Bericht van GlobalCollect

4 maanden geleden - 18-05-2020 op verzoek voor een 3e maal de email gestuurd. Wellicht is de email in de spam ongewenste email box terecht gekomen. Ik wil u dan ook adviseren om deze mappen na te kijken

Alle klachten die gemeld zijn door burak1996