Klacht: geen toegang tot licentie

op 05 oktober 2017 over Studers in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Diverse keren telefonisch contact gehad met klantenservice waarin men mij beloofde de licentie toegankelijk te maken . Het is nu na 5 weken nog steeds niet geactiveerd

Gewenste Oplossing:

wanneer het nu geregeld wordt dat er van een aankoop ook gebruik kan worden gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

Bericht van Studers

1 dag geleden - Hoi Marian, Zoals je zojuist telefonisch aangaf is het probleem al verholpen. Alsnog excuses voor het ongemak en succes verder met je opleiding! Met vriendelijke groet, Kimberly Helpdesk Studers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 18 oktober 2017 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het probleem is al opgelost waardoor een oplossing niet meer nodig is. Natuurlijk zullen wij ons bedrijf blijven verbeteren voor het volgende seizoen.

Succes verder met je studie.

Alle klachten die gemeld zijn door 1008592