Klacht: Geen toegang tot je eigenwerkplek

op 19 december 2017 over Qpark in de categorie Parkeren

Vandaag stond ik bij de qpark perkeergarage Maasstad zh om mijn kerstpakket op te halen. Al snel kwam ik erachter dat ik mijn parkeerkaart vergeten was maar ik kwam alleen voor een bezoekje van max 30 min om mijn kerstpakket op te halen dus dan kunnen ze vast mijn gegevens wel opzoeken en me binnenlaten. Dat dacht ik althans. Maar nee hoor, helaas vond de qpark medewerkster de regels van geen pas geen toegang voorgaan. Of dat ik me gewoon even als bezoeker wilde gedragen en me bij de bezoekersgarage wilde parkeren. Wat een slechte service. Ik breng maand in maand uit geld bij qpark en dat alleen om mijn geld te kunnen verdienen op me werk.
Ik was met een andere auto gekomen omdat het kerstpakket vervoeren dan makkelijker zou gaan maar dat was achteraf niet nodig geweest. Geld betalen om een pakket op te halen vond ik te ver gaan.
Dat ik geen toegang kreeg vind ik persoonlijk al absurd gezien jullie heel goed kunnen zien of ik het pand weer netjes verlaat maar dat ik dan ook nog geen eens te vinden ben in het systeem onder mijn naam vind ik toch wel heeeeeel vreemd. Pas nummer staat alleen op het pasje dus werd lastig.

Mijn rekeningnummer weten jullie immers ook heel goed te vinden elke maand?

Ik bereik hier vast niks meer maar misschien dat het verandering brengt voor een ander….

Wanneer ik toegelaten zou zijn. Maar dat is achteraf.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caitlin Bok