Klacht: Geen tickets na 3 boekingen en betalingen die zogenaamd niet gelukt zijn..

op 19 juni 2021 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Afschuwelijk. Betaald voor tickets op woensdag. Geen bevestiging ontvangen. Gebeld. Eerst 45 minuten in de wacht, toen een slecht sprekend Engelstalig persoon aan de lijn. Ze hadden geen geld ontvangen via ingenico.. Ik moest ’t maar opnieuw proberen. Nieuwe tickets geboekt. Werd terug gestuurd naar website met mededeling betaling mislukt, dus nog een keer betaald. Weer betaling mislukt, maar wel alles afgeboekt hoor!!! Weer gebeld. Ik moest de bank maar bellen. Ing zakelijk gebeld. Daarna ingenico. Kan zeker 3 tot 5 werkdagen duren voordat de betaling bij supersaver is. Nu na ruim 3 dagen nog steeds niets gehoord. Zijn de tickets geboekt? Ontvang ik na mijn urgente mails mijn geld terug voor 2 foutieve boekingen? Ing zakelijk geeft aan dat dit goed mis is, maar kan op dit moment niets doen.. We wachten af.. Een week voor vertrek… Geen idee dat dit in Nederland mogelijk was!!!

Als ik m'n tickets heb en van 2 'mislukte' betalingen m'n geld terug heb!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjon Van der Meulen