Klacht: geen tickets maar wel betaald

op 21 juli 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb met mijn Visa kaart op 15 juli 2016 tikcets voor drie personen geboekt , telefonisch bevestiging gekregn van mijn bank, dat het geld namelijk 1782,27 euro overgemakt naar Supersaver, maar geen bevestiging of elektronisch tikcets gekregen van Supersaver.Sinds 16 juli op mijn mails antworden ze dat mijn geld is bij bank geblokeerd is, maar ben ik bij mijn bank geweest en het was helemaal niet waar. Ze hebben de transactie naar me doorgestuurd en Ik heb gisteren die bewijs van mijn bank als bijlage per mail naar Supersaver gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Maar nu geven ze geen antwoord meer. telefonisch proberen contact op te nemen totaal hopeloos!
In bijlage stuur ik betalingsbewijs van mijn Visa kaart.
Alvast bedankt
Mvg
Mevrouw Umroyan

Gewenste Oplossing:

Nog geen oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tatevik