Klacht: geen tickets de dag voor het concert

op 16 april 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

De bestelling van de tickets is goed gelukt, de bevestiging hebben we gekregen. Na de betaling hebben we geen verdere mails, berichten en dus ook geen officiële tickets gekregen. Morgen is het concert van Louise Attaque te AB, Brussel. Wat nu???

Dit is het bewijs van bevestiging:

Deze email is ter bevestiging van uw bestelling op tickettribune.nl. Op 13-11-2015 heeft u de volgende bestelling geplaatst:

Factuuradres

Louise Attaque 17-04-2016 20:00 Ancienne Belgique Vrije Plaatskeuze 3 € 177,00
Sub totaal € 177,00
Servicekosten € 15,00
Totaalprijs € 192,00

Indien u kiest voor de betalingsmethode overboeking, ontvangt u een email met daarin de betalingsgegevens. Na ontvangst van deze email heeft u vijf werkdagen om de rekening te betalen. Verzending van tickets geschiedt per post of per e-mail

Bezorging:
Uw kaarten worden zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw betaling verzonden. Bij uitzondering zult u de kaarten 1 week voor aanvang van het evenement ontvangen. De kaarten worden per mail in .pdf verstuurd of per post bezorgd.

Vragen?
Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u mailen naar info@tickettribune.nl. Vergeet hierbij niet uw ordernummer te vermelden.
Wij adviseren u tevens de FAQ en Algemene voorwaarden op de website te lezen.
Facebook Twitter

© 2016 Microsoft Gebruiksrechtovereenkomst Privacy en cookies Ontwikkelaars Nederlands

Kopie van overschrijving:

14/11/2015 0115 BETALING MET BANKKAART – 192,00 EUR
Valuta : MET KAART 6703 04XX XXXX X000 9
13/11/2015 TICKETTRIBUNE.NL INTERNET
13-11-2015

Wanneer we de tickets krijgen en zo snel mogelijk aub!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 17 mei 2016 om 09:15 geantwoord

Tot onze grote spijt hebben wij de kaarten niet meer kunnen leveren. Dit is uiteraard nooit de bedoeling. Wij doen altijd ons uiterste best om vertragingen zo snel mogeljik op te lossen, helaas was dit zonder resultaat. Onze oprechte excuses hiervoor. Het aankoopbedrag is uiteraard teruggestort op de rekening van herkomst. Tevens is hiervan een bevestiging gestuurd per email.

Alle klachten die gemeld zijn door NIki Verbruggen