Klacht: Geen tickets

op 18 februari 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Op 15-11-2015 kaartjes besteld voor Harrie jekkers bij ticket tribune. Tot op heden geen kaartjes ontvangen. Wel 235€ betaald. Op 18-11 een mail ontvangen dat ze er naar streven een week voor aanvang de kaarten zullen verzenden. Op 12 februari 2016 een mail ontvangen dat er een vertraging is opgetreden. Zij zullen uiterlijk om 14.00 uur op de dag van aanvang laten weten over de levering van de kaarten. We kunnen annuleren maar dan moeten wij servicekosten betalen. Ik vind dit echt te gek voor woorden.

Ik wil graag vandaag weten hoe het zit.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:49 geantwoord

Onze team van collega's heeft zich tot de laatste minuut ingezet om deze klant toch tevreden te stemmen met zijn kaarten. Helaas is dit niet gelukt. Onze oprechte excuses hiervoor. Hierdoor hebben wij de klant zijn order moeten annuleren en is het volledige aankoopbedrag teruggestort op de rekening van herkomst.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Heeren