Klacht: Geen tickets

Btjer op 13 september 2021 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb op 10 september tickets via vliegtickets.nl gekocht naar Rome voor 19 oktober heen en 24 terug. Ik heb hiervan geen bericht nog tickets mogen ontvangen. Ze hebben mij tickets van Alitalia verkocht. Maar ik lees nu op de site van Alitalia dat Alitalia niet / nauwelijks vliegen naar Italië na 15 oktober! Dit heeft vliegtickets. Nl nagelaten mij te melden. Ze zeiden alleen via mail dat ze geen betaling hadden ontvangen en of ik daar een screenshot van kon maken. Dit heb ik gedaan en terug gestuurd, maar nog steeds geen contact.

Ik wil zo snel mogelijk weten of zij andere tickets naar Rome gaan regelen of dat ik dit zelf moet doen. En dan wil ik de extra kosten (door duurdere tickets )naast de gemaakte kosten terug ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vliegtickets.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vliegtickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Btjer