Klacht: geen ticket maar wel betaald

op 27 juli 2017 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeerde het boeken van een vlucht van Supersaver vanuit Skyscanner, na het betalen, stuurde ze mij een mailtje dat de vlucht niet kon worden geboekt, maar dat ze geen geld van mijn creditcard gingen afhalen. Na het controleren van mijn saldo zag ik dat geld wel werd afgehaald! Ze zijn onbereikbaar, het zijn OPLICHTERS!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Het geld terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Imadachour