Klacht: Geen ticket

op 03 mei 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Tickets besteld 17 januari rang 1 voor 75 euro per ticket zwaar boven de prijs in utrecht hotel geboekt en vandaag 03/05 de dag zelf nog geen tickets ontvangen ze hadden vorige week een alternatief om andere tickets rang G totaal geen zicht op podium etc met 40 euro refund (wat totaal geen compensatie is) ik ging akkoord aangezien ons hotel maar nog altijd geen tickets ik wil per direct mijn tickets!!!

2 tickets rang 1 zoals geboekt!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 03 mei 2016 om 13:07 geantwoord

Beste mevrouw Dhooge,

Zoals u waarschijnlijk heeft gemerkt heeft u de tickets inmiddels per e-mail van ons ontvangen.

Onze excuses voor de vertraging en de problemen bij het leveringsproces. We snappen dat dit voor u vervelend is en vinden het zelf ook zeker niet wenselijk. Helaas komt dit af en toe voor omdat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers. De mogelijkheid hiertoe staat ook beschreven in onze algemene voorwaarden.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier bij Above & Beyond.

Het team van TicketTribune.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhooge_steffi