Klacht: Geen terugkoppeling op mails inzake klacht

op 29 mei 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

22 April jl. waren we in Spanje, Costa del Sol. Daar bleek bij aankomst dat wij het verkeerde appartement hadden gekregen. Gebeld naar de customer service en daar bleek inderdaad dat wij betaald hadden voor een townhouse ipv gewoon appartement. Neckermaan gaf toe dat zij een fout hadden gemaakt in de communicatie naar de accommodatie. Aangezien het de dag erop zondag was (?) wisten ze niet zeker of het snel opgelost kon worden maarrrr, we zouden zondag wel gebeld worden met de stand van zaken. We werden niet teruggebeld dus zelf weer gebeld. de persoon aan de lijn wist niet waar het over ging en het bleek dat er niks met onze klacht was gedaan! Toen hebben we geeist dat we binnen 24 uur antwoord wilden en naar het townhouse konden verhuizen. Na 2 1/2 dag (we zaten er 7 dagen) werden we door de accommodatie gebeld dat het was geregeld en we konden verhuizen. Neckermann had een bewijsje gestuurd dat wij inderdaad voor het townhouse met jacuzzi hadden betaald. Aangezien het townhouse duurder was, wilden we compensatie voor de gemiste dagen. Sindsdien niks meer van Neckermann vernomen. Ik heb tot 3x toe gemaild en gevraagd naar de stand van zaken, ik heb ook nog gepost op de facebooksite van Neckermann (waar ik binnen 3 minuten antwoord kreeg maar uiteindelijk te horen kreeg dat ” ze ermee bezig zijn”.

Als mijn klacht is opgelost. Het is nota bene een fout van Neckermann, het enige wat er moet gebeuren is terugbetaling van de gemiste dagen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Leendertse, Vervelend om te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad tijdens uw vakantie. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze klachtenafdeling, de afdeling Customer Service. Zij zullen u spoedig van een terugkoppeling voorzien. Mocht u vragen hebben, de afdeling Customer Service is als volgt te bereiken: Telefonisch op 023-5135533 (ma-vr 9-17 uur) of per email op customerservice@thomascook.nl Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht foefertje

4 maanden geleden - Beste Neckermann, We zijn zijn in middles alweer bijna een maand verder en volgens customer service zou ik uiterlijk vandaag een terugkoppeling krijgen op min klacht van april jl. Zoals verwacht heb ik natuurlijk niks vernomen of ik eindelijk de compensatie voor de gemiste dagen in het townhouse teruggestort krijg. Dus neckermann, vertel mij maar eens voor de zoveelste keer: wanneer krijg ik nu echt een terugkoppeling op jullie gemaakte fout? Voor mij is 1 ding duidelijk geworden: voor ons nooit meer Neckermann!

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 juli 2017 om 07:25 geantwoord

Geachte mevrouw Stuart,

Wij zien dat onze klachtenafdeling, de afdeling Customer Service, u reeds van een terugkoppeling heeft voorzien en dat u een reischeque heeft ontvangen. Om deze reden sluiten wij het dossier op klacht.nl.

Mocht de klacht niet naar tevredenheid zijn opgelost of mocht u willen reageren, kunt u op de terugkoppeling reageren: Telefonisch op 023-5135533 (ma-vr 9-17 uur) of per email op customerservice@thomascook.nl.

Neckermann Reizen

Heeft op 09 juli 2017 om 10:51 geantwoord

Beste Neckermann,

bedankt voor de update echter heb ik geen mail ontvangen van jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door foefertje