Klacht: Geen teruggave ticket, niet te bereiken

op 12 augustus 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht in april van klm geannuleerd (corona).
Geprobeerd refund te krijgen, wacht nu al 5 mnd op refund en reactie.
Schiphol tickets is niet te bereiken !!!!!!!!!
Advies gebruik Schiphol tickets nooit meer voor uw aanschaf van tickets.

Gewenste Oplossing:

Als er normaal gecommuniceerd wordt en niet al 5 maanden moet wachten op een reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. de Groot.