Klacht: Geen terugbetaling geannuleerde product

op 27 mei 2021 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 april 2021 had ik een Philips Avent Stomer besteld (ordernummer 99101287369) via de webshop van Blokker en betaald. Deze werd door Blokker geannuleerd, omdat het niet meer in voorraad was. Echter heb ik nog steeds mijn aankoopbedrag niet terug. De 10 werkdagen voor terugbetaling zijn inmiddels al lange tijd verstreken en ik heb ook al diverse keren contact gehad met Blokker (mail, telefoon en chat). Helaas nog geen geld terug.

Gewenste Oplossing:

Graag terugbetaling van het geannuleerde product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WachtOpTerugbetalingBlokker