Klacht: Geen telefoonaansluiting

op 15 augustus 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Verhuizing op tijd (4 weken vooraf) doorgegeven
Inmiddels 3 weken na de verhuisdatum nog geen werkende telefoonaansluiting.
Na vele telefoongesprekken met klantenservice OBN zegt men uiteindelijk dat problem elders ligt (KPN ITNS) en dat men het moet uitzoeken?
Schijnt niet mogelijk te zijn extra aandacht te besteden aan het oplossen van het probleem men komt niet verder dan een mailtje schrijven aan systeembeheer KPN ITNS.
Nu na gesprek vandaag wordt aangegeven dat er een procedurefout is gemaakt bij OBN bij de aanvraag van de mutatie maar kan verder niet aangeven wat er door wie nu verder moet gebeuren. Hoe lang geduld moeten we nog hebben worden voordat iemand op het toetsenbord drukt om ons nummer te koppelen/activeren.
Heel erg slechte zaak,

Zo snel mogelijk aansluiten van telefoon

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 15 augustus 2016 om 15:19 geantwoord

We hebben uw melding ook per e-mail ontvangen. We doen er alles aan om uw aansluiting zo snel mogelijk in orde te hebben. Onze excuses voor het ongemak dat hiermee gepaard gaat.
We zullen u uiteraard op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen, zoals ook eerder vandaag is afgesproken.

[Guido] Webcare OnsBrabantNet

Heeft op 15 augustus 2016 om 16:44 geantwoord

Dit hoor ik nu al 3 weken en alle goede bedoelingen ten spijt veranderd weinig/niets. We worden al lang \"aan het lijntje\" gehouden!
Laten we vooral duidelijk zijn dat deze klacht pas is opgelost is als de aansluiting tot stand is gekomen en er een schikking is over compensatie van de niet geleverde diensten waarvoor inmiddels wel betaald is.
Zoals formeel is aangegeven vinden we het reeel OBN nog max 5 werkdagen te geven dit administratief en technisch op te lossen. De ingebrekestelling en termijn is ook de formele weg alvorens we een formele procedure kunnen starten.
We hopen dat OBN nu de versnelling inzet en de zaken naar een hoger echelon tilt en e.e.a. nu snel geregeld wordt, en mocht dat zo zijn dan zullen we de klacht uiteraard afmelden.

Alle klachten die gemeld zijn door OBN