Klacht: geen telefonisch contact mogelijk en geen reactie op emails

op 01 juni 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Parkmobile is niet telefonisch te bereiken. Je moet dus mailen en wachtren op een antwoord. Dit antwoord krijg je niet. Ik had een vraag over een factuur waarvan het termijn van betaling nu onderhand verstrijkt. Na een week geen antwoord te hebben gehad heb ik nogmaals een mail gestuurd……..weer geen antwoord….

Gewenste Oplossing:

Als ik geholpen wordt op een nette en goede manier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Parkmobile

4 jaren geleden - Beste mevrouw Visser, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat u nog geen antwoord heeft gehad op uw eerder verzonden berichten. Helaas vanwege drukte is het voor ons niet altijd mogelijk om snel te reageren. Wij zullen echter wel alle inkomende berichten in behandeling nemen, een antwoord kan alleen iets langer dan gewenst uitblijven. Tevens zijn wij elke dag 24/7 telefonisch bereikbaar via 0900-666566 (keuzemenu optie 5). In deze kan ik u vermelden dat mijn collega u gisteren per e-mail verder heeft geholpen, wij hopen dat u dit heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Jolanda Gillebaard, Customer Support Parkmobile

Alle klachten die gemeld zijn door Maximeellen