Klacht: Geen tegenprestatie bij inruilactie 2016

op 15 oktober 2016 over Kärcher in de categorie Schoonmaakproducten

Op 20 april 2016 heb ik vanwege de ‘Goud voor oud’ actie besloten een Kärcher K5 te kopen bij de Hornbach en mijn oude hogedrukreiniger ingeleverd. Op de website van Kärcher alles ingevuld en ingediend. Mijn deelname aan de actie werd via email goedgekeurd en ik kreeg € 100 om aan accessoires te bestellen op hun website. Deze accessoires heb ik op 15 mei besteld en ik kreeg een bevestiging via email dat binnen 2 weken de bestelling zou worden geleverd. Op 17 mei kreeg ik een email van Kärcher dat de actie hun verwachting ruimschoots had overtroffen en ze hoopten de vertraagde levering tot 14 dagen te beperken. Ik heb op 13 juli een email gestuurd en vriendelijk verzocht om de accessoires te leveren. Hierop kreeg ik als reactie een vriendelijke email waarin stond dat de bestelling op 20 mei 2016 was aangemaakt, maar door vertraging zou de bestelling wat langer duren om te leveren. Ik werd ook verzocht om nog enige tijd geduld te hebben. Het is nu oktober en ik vind dat ik best veel geduld heb gehad. De hele zomer heb ik de accessoires gemist welke o.a. de reden waren waarom ik de hogedrukreiniger heb gekocht.

Levering van de bestelde accessoires.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kärcher

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kärcher nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel-Karcher