Klacht: geen stroom gehad, tot twee keer toe en langer dan 4 uur.

op 30 juni 2012 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de gehele dag zonder stroom gezeten, ik was vrij en kon niets beginnen,geen huishoudelijke klussen, geen gras maaien e.d. bovendien was mijn diepvries eten geheel ontdooid en heb ik weg kunnen gooien.
Dit heeft mij een vrije dag gekost en ik ben erg ontdaan van.

Gewenste Oplossing:

dat ik een flinke schadevergoeding eis voor deze dag die in het honderd is gelopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 03 juli 2012 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 3 juli heeft een collega contact met u opgenomen. N.a.v. het gesprek stuurt de behandelaar van de klacht u een brief toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Enexis beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door m.a.hullen