Klacht: Geen sms herinnering

op 07 september 2016 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Ik krijg sinds eind juli geen sms herinnering waardoor ik nu al twee parkeeracties heb staan van 57,- en 69,-
Deze zijn al van mijn rekening afgeschreven en vind dit een kwalijke zaak, is nog nagenoeg net zo duur als een boete.
Ik heb er geen vertrouwen meer als dit jullie gang van zaken is en kost mij ontiegelijk veel wat ik mij niet kan permitteren en hoop dat jullie met een oplossing komen.
Graag verzoek ik mijn teveel betaalde parkeergeld retour en hoop dat dit een misverstand is.

Als dit opgelost wordt door de teveel betaalde geld te retourneren

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Bericht van ParkMobile

6 maanden geleden - Beste heer Bhattan, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat uw parkeeracties zijn doorgelopen en de kosten hierdoor hoger zijn uitgevallen. Helaas hebben wij geen afmelding van u mogen ontvangen, waardoor wij uw parkeeracties automatisch hebben moeten afmelden. Wij zien dat er voor de parkeeractie van 15-07-2016 14 SMS berichten zijn verstuurd en voor de parkeeractie van 21-07-2016 15 SMS berichten. Vermoedelijk naar een oud nummer 06-41296583 wat nog geregistreerd stond in uw account. Wij vinden het heel vervelend dat u bent vergeten om beide parkeeracties af te melden. Echter moeten wij u helaas melden dat er tot onze spijt geen mogelijkheid is voor het restitueren van de kosten, daar het voor ons niet mogelijk om geregistreerde parkeeracties achteraf te wijzigen. Dit heeft als reden dat de parkeergelden belastinggeld betreft en dat dit afgestaan moet worden aan de gemeente. Zij hebben zelf zicht op de parkeeractie die gecreëerd zijn. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Radjes