Klacht: geen serviceverlening op kantoor ns alkmaar

op 07 september 2016 over Post algemeen in de categorie Post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvingen spoor nr 4 2016 met aanbieding ns.nl/meereiskorting Den Haag.
Via mijn computer kom ik er niet uit dus op de fiets naar NS Centraal Alkmaar afd klantenservice.
Ik heb daar mijn probleem uitgelegd geen enkele moeite om mij te helpen.
Het antwoord luidt als u goedkoop wilt reizen moet u dit via internet doen.
Daar ik 79 jaar oud ben en niet goed met de computer ben ihaak ik maar af . Ik ben razend over de service en de non hulp .
Geen reclame voor NS Spoor.Ik heb ook een OV kaart met vrije keuze dagen vanaf mijn 60 e jaar ik moet een account aanmaken om op mijn email een overzicht te ontvangen van de vrije dagen heb ik ook niet en zij kon mij ook niet helpen.Gewoon schandalig.
mijn klantnummer is 3971441 en kortingscode A3A4B36EV6J66.
mijn tel.nr 072-5053910 email a.sleeswijk@quicknet.nl

Gewenste Oplossing:

Als alles is opgelost en ze vertellen hoe wij dit precies moeten doen.
Is dit te veel moeite dan kunnen ze van mij barsten en ga ik nooit meer
voordelige uitjes maken met de trein.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht a.sleeswijk@quicknet.nl

1 jaar geleden - Ik heb de zaak zelf opgelost zonder inmenging of reaktie van NS Spoor. Ik had ook niet anders verwacht, Wij betalen het hele apparaat net als ambtenaren totaal zinloos. Je verwachtingspatroon moet je op 0 stellen dan kan het je ook niet tegenvallen. Dus 0000000.

Alle klachten die gemeld zijn door a.sleeswijk@quicknet.nl