Klacht: geen service voor bezorgen of afhalen buiten kantoor uren

op 13 augustus 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist een berichtje van UPS gehad. Ze hebben een eerste poging gedaan een pakketje af te leveren.

Er direct maar achteraan gebeld. UPS biedt alleen een mogelijkheid het pakketje op een ander adres te laten afleveren. Helaas werken ook de buren, en is mijn werkgever niet blij met pakket leveranciers.

Enige mogelijkheid die UPS dan biedt is komt het maar afhalen in ons centrum in Apeldoorn. En ik woon … niet in Apeldoorn dus, maar er een uur vandaan.

Dus via mijn leverancier betaal ik fors voor het afleveren en het enige wat UPS wil bieden is maak maar extra reiskosten om het op te halen.

Wat een belachelijk slechte service zeg … en dat voor een bedrijf dat zo goed aangeschreven staat … mijn advies, bestel nergens waar je alleen met UPS kan laten leveren !!!!

Owh ja en klachten in ontvangst nemen doet UPS niet telefonisch, dat moet schriftellijk via de website. Maar hoe en waar dat kan is natuurlijk echt niet te vinden. Zoeken op klacht helpt niet.

Gewenste Oplossing:

UPS zou op zijn minst excuses aan moeten bieden voor deze slechte service en daarnaast zou een compensatie voor reiskosten en tijd op zijn plaats zijn.

Een mooie geste zou ook kunnen zijn de verzendkosten te restitueren.
De UPS Info Notice is 9823 9065 471 3

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door maxbl