Klacht: geen service voor bezorgen of afhalen buiten kantoor uren

op 13 augustus 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist een berichtje van UPS gehad. Ze hebben een eerste poging gedaan een pakketje af te leveren.

Er direct maar achteraan gebeld. UPS biedt alleen een mogelijkheid het pakketje op een ander adres te laten afleveren. Helaas werken ook de buren, en is mijn werkgever niet blij met pakket leveranciers.

Enige mogelijkheid die UPS dan biedt is komt het maar afhalen in ons centrum in Apeldoorn. En ik woon … niet in Apeldoorn dus, maar er een uur vandaan.

Dus via mijn leverancier betaal ik fors voor het afleveren en het enige wat UPS wil bieden is maak maar extra reiskosten om het op te halen.

Wat een belachelijk slechte service zeg … en dat voor een bedrijf dat zo goed aangeschreven staat … mijn advies, bestel nergens waar je alleen met UPS kan laten leveren !!!!

Owh ja en klachten in ontvangst nemen doet UPS niet telefonisch, dat moet schriftellijk via de website. Maar hoe en waar dat kan is natuurlijk echt niet te vinden. Zoeken op klacht helpt niet.

UPS zou op zijn minst excuses aan moeten bieden voor deze slechte service en daarnaast zou een compensatie voor reiskosten en tijd op zijn plaats zijn.

Een mooie geste zou ook kunnen zijn de verzendkosten te restitueren.
De UPS Info Notice is 9823 9065 471 3

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:42 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door maxbl