Klacht: Geen service via klantenservice

op 12 juli 2017 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Bel netjes op over informatie over telefoon nummer Trekpleister Wassenaar of Telefoon nummer Fahrenheitstraat Den Haag,ivm vraag over produkt of dat nog in voorrraad is zodat ik niet voor niets naar de betreffende winkel rij . Helaas begrijpt de medewerkster niet bij niet verschaffen telefoon nummer dat ze verkoop belemmert van Trekpleisterconcern ,Dit zijn nu werkneemsters die ervoor zorgen dat bedrijven het niet bolwerken tegen internet verkoop en gedoemd te zijn om failliet te gaan . . Mijn vraag was niet bestemd om telefoon nummer te krijgen van haarH . Met de vraag “met welke vraag krijg ik wel telefoon nummer ,kon ze ook geen antwoord geven ‘/ Hoop dat ze wel kwaliteit heeft om huisvrouw te zijn ,anders heeft haar man ook een probleem .

Als de Klantensevice medewerksters verteld word dat ze er alles aan moeten doen om betreffende klanten altijd tevreden en met goed gevoel de telefoon neerleggen na een gesprek , en niet met de gedachte ,bij die zaak kom ik nooit meer .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Richel