Klacht: geen service verlenen en een telefoon die het niet doet

op 29 augustus 2016 over Microsoft in de categorie Software

IK heb in december 2015 gekozen voor een microsoft lumia 950 XL telefoon van microsoft. Vorige week heb ik per mail mijn klacht over de telefoon voorgelegd aan microsoft. hierop is geen enkele reactie van microsoft gekomen. vanmiddag heb ik een aantal keer de klantenservice van microsoft gebeld. de enige service die hier verleend wordt is de mededeling dat ik online een mijn vraag moet stellen. Op mijn mededeling dat hier geen antwoord op komt en dat ik nu graag telefonisch iemand wil spreken krijg ik keer op keer te horen dat ik het toch online moet doen. Daarnaast praat men continu door mij heen en luisteren verder niet naar mijn probleem met de telefoon. De telefoon ligt bijna 24/7 aan de oplader omdat na het versturen van bv 3 appjes of 1 keer bellen de telefoon alweer leeg is. daarnaast wordt de telefoon telkens bloedheet. het lijkt mij dus dat er met de batterij iets niet in orde is. het begrip klantenservice heeft in mijn beleving een geheel andere betekenis dan die microsoft heeft tav dit begrip.

als ik wordt teruggebeld door een medewerker van microsoft die wel bereid is service te verlenen en die niet gemakshalve naar een online melding verwijst. Iemand met wie ik samen naar een voor de klant bevredigende oplossing kan zoeken waardoor ik weer optimaal gebruik kan maken van dit toestel. Als dit niet gebeurd dan ben ik genoodzaakt de consumentenbond in te schakelen. IK verwacht binnen 1 week een reactie op mijn klacht en een adequate oplossing voor mijn probleem.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sharonbeusekom