Klacht: Geen service van wehkamp en Asogem

op 16 juni 2021 over Beko in de categorie Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Beko wasmachine ging van de week stuk
Hij was nog maar 2,5 jaar oud.
Natuurlijk had ik geen garantie meer.
Maar de reden dat hij stuk ging , dat had ik
Nog nooit gehoord.
Tijdens centrifugeren knalde het dikke veiligheids glas uit het deurtje.
Ik schrok me rot..
Wehkamp zegt garantie is over en schakelt een bedrijf in .
Asogem belt mij terug , wat er aan de hand was.
Hij zei gelijk dat kan niet gebeuren of hij heeft paar tikjes van een knoop ofzoiets gehad Tijdens centrifugeren…
Dus ik moest per mail foto’s laten zien.
Daarna mailde ze terug en ze konden alleen maken wat buiten garantie is,
€300,-!inclusief moest ik ze dan betalen.
Nou dat ga ik niet doen , omdat mijn beko ook maar 299,- was met aankoop

Gewenste Oplossing:

Ik wil betere service

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beko

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Roenhorst