Klacht: Geen service

op 05 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online heb ik producten besteld (best elke 889971495) omdat ze in de winkel niet waren (terwijl ik de voorraad had gecheckt). Een week nadat ik had besteld en betaald nog niks binnen dus gebeld. Ze legden de fout bij Post no en moest nog week aankijken. Ze zouden het noteren. Nu ruim een week later nog niks binnen en niks gehoord. Dus weer bellen en voor 2e x half uur in de wacht! En er uit gegooid na half uur in de wacht!!!! Ook nog hoge telefoonkosten dus!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn spullen die ik al betaald heb eindelijk krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dionne Delnoye